➡TO SIĘ NIE MIEŚCI W GŁOWIE❗ Marka „Tiger”(napój energetyczny) pokazał środkowy palec ofiarom Powstania Warszawskiego

Chodzi o ten obrazek, który 1 sierpnia 2017 roku – czyli w rocznicę powstania Warszawskiego pojawił się na profilu Instagram należącym do marki Tiger. Grafika ta, wywołała oburzenie Polaków w niemal całej Polsce.

dsfsdfdsfdsasdas

źródło zdjęcia: Instagram marki Tiger

Internauci nie pozostawiają suchej nitki na marce Tiger i jego producencie firmie MASPEX. Internauci zachęcają do protestowania w formie bojkotowania ich produktów:

20728034_1727049420668512_7494429274058330627_n

Nawet w TVP pojawił się przekaz bojkotowania marki Tiger:

„Tiger” tak się przestraszył, że szybko przeprosił i przelał 500 tys. zł na na konto akcji „Zbiórka dla Powstańców”, organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy AK.

Ale czy w tym przypadku przeprosiny i pieniądze wystarczą do zaniechania protestu? To się okaże.

Oglądaj nas na Facebooku www.facebook.com/portalnysapl

Comments

comments

Dodaj komentarz